tisdag 9 september 2008

Avsnitt 39: "Er kajplats i etern" eller "Ett ar pa vagen".

Den 10 september. For ett ar sedan bar det av hemifran! Det ar konstigt att tanka sig att man har varit ute ett ar nu. Men a andra sidan. Om jag tanker tillbaks pa hur lange sedan det kanns som vi var i Mongoliet och sedan tanker att det var annu langre sedan som man var hemma sa far man ju minst sagt perspektiv pa det hela. Men det har varit ett bra ar. Ett viktigt ar. Ett ar som verkligen har gjort att man vuxit. Ett ar som bjudit pa manga historier. Nu har man varit pa Nya Zealand ett tag, i civilisationen och det ska bli kul, men en aning konstigt att lamna detta igen for att ater vara pa resande fot. Na, skal for etr/bob!!! En lyckad expedition. Jag saknar alla dar hemma, men blir borta ett tag till.

Tjipp

5 kommentarer:

  1. Vilken vore den sjystate av dessa historier som du bjudits pa?
    D e verkligen asballt att du e ivag sahar. vart tankte du aka harnast? Polynesien? D vore ju annu ballare om du kunde skaffa jobb dar med (=
    Sjalv hanger jag i italien, har jag tur far jag jobb i Rom eller nanstans jag med.
    ha d!

    SvaraRadera
  2. ett år på vågen? hur mycket väger du nu din gamla tjockis? +/- ? är det inte dags att skriva igen, fixa lite bilder också!!

    SvaraRadera
  3. Ja, kom igen! Alla vill se bilder!

    SvaraRadera
  4. ja, kom igen, lite bilder plixxx.
    och längre svar på mailen tack!!
    /johan

    SvaraRadera