lördag 16 juli 2011

Raivio Open Air 2011 Midsummer Festival

Årets resa till Finland blev precis så bra som vi förutspått. Tre veteraner och tre färskingar tog sig hela långa vägen till gården mitt i de djupa finska skogarna. Denna gång var det Malte, Sofia, Arvid, Malin, Karen (trevlig couchsurfare från Australien) och jag (Johan) som reste från Sverige för att möta upp med alla andra trevliga festivalbesökare. Precis som förra året åt vi mat, drack öl, spelade elefantfotboll, slappade, bastade, eldade, lyssnade på musik, dansade, spelade musik, badade, dödade mygg, sjöng och hängde gäng. Trevligt trevligt!

Bildtexter:
Bild 1: Arvid och Malte slappar.
Bild 2: Sofia och Veera hänger gäng.
Bild 3: Jag har inte däckat...
Bild 4: Raiviogänget 2011.
Bild 5: Sofia, Karen och Malin hänger gäng.
Bild 6: "The bonfire"
Bild 7: Fyrklöver.
Bild 8: Arvid spelar melodica.










































































































































Jag får avsluta detta korta inlägg med att passa på att tacka alla som fixade ett riktigt trevligt midsommarfirande, jag tror inte att jag är ensam om att se fram emot att någon gång komma tillbaka till gården i skogen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar