söndag 10 september 2017

Avsnitt 166: 10 år av BOB

Tänkte att det var dags att uppmärksamma att bloggen fyllt 10 år med en bild på de länder som besökts och skrivits om på bloggen. Bilden bygger på hur ofta ett inlägg behandlar landet.....

Jag kommer också lägga upp en hel del inlägg under de kommande månaderna som bygger på sms som vi skickat hem och som min mor skrivit av åt mig. Tänkte se det som ett roligt sätt att se hur länge vi var på olika ställen och vad vi hade för oss. Det är inte bara om vad vi gjort utan också frågor om hur det är hemma och även en del om pengar (jag fick hjälp av mina föräldrar som satte över pengar varje månad till mitt konto (pengarna var de jag sparat ihop till resan)).

Men snart bär det av till Ukraina!



Tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar