onsdag 9 juli 2008

Avsnitt 35: "Er kajplats i etern" eller "Okej, okej, jag skriver, men jag har bara 7 minuter internet kvar!!!"

Hej, alla, och forlat min lathet, nar det kommer till skrivandet! Har hander inte mycket, annat an att jag jobbar pa, med mina strul ungar. Detta inkluderar bajs kletat pa kranar och mycket mer, men ar forhallandevis lungt. Jag har flyttat in som inneboende hoss min kompis mamma, i gettot, vilket en sa lange inte ar farligt. Framtidsplanen for tillfallet ar att spara ihop pengar fram till i host (typ september, eller sa) och da aka ut och resa runt i soderhavet. Har ar det vinter och kallt! (Till etr/bob-crew de graa byxorna ar doda, jag ramlade av min cyckel, R.I.P.).
Jag cycklar till jobbet varje dag, och nar jag ar ledig tranar jag karate, med den lokala iogkf klubben, moch har kommit lite i form, aven om jag saknar BZC, sensei, sempaier och alla mina med karate-ka's. De gor vissa grejer annorlunda har, vilket ar intressant att se.
Na, en minut kvar...

Tjipp!

2 kommentarer:

  1. Söderhavet, nu gör du mig avundsjuk på riktigt!! As! ;)
    Och så får jag inte ladda upp pinsam bild på dig heller. Aja, ta hand om dig och synd på de vackra brallorna :P

    Puss/Johan

    SvaraRadera
  2. RIP kinafarbrorbyxorna <3 xxx

    SvaraRadera