torsdag 10 juli 2008

Avsnitt 36: Hur länge ska vi hålla på med dessa avsnitt och fyller de någon funktion?

Tja, tänkte bara att när ni andra pågar har lagt varsit inlägg så ska jag också göra ett. Eftersom det är en reseblogg lägger jag upp en summerande bild från roskilde:















Efter en tids (ofrivilligt) solbadande får jag lite vatten. Mange tack som danskarna säger.

I övrigt gjorde Neil Young en oslagbar konsert. Vi saknar Daniel i Sverige och nu ska jag på cykelsemester här hemma. Kanske blir några bilder från den också. Sen är det Jazzfestival och finbesök från finland.

SÅ HIMLA ROLIGT det är här hemma, blir du inte sugen på att komma hem din lurk?


Bloggposten är skriven i ett anfall av oseriöshet tack

3 kommentarer:

  1. Jag har sett bevis på att du letade efter något på roskilde. Hittade du någonsin det du letade efter? fnizz :D

    SvaraRadera
  2. Lurk kan du vara sjalv, haha!
    Klart jag ar lite sugen pa att komma hem, saknar ju alla dar hemma, men jag har en del kvar att gora innan jag kommer, mohahaha.

    SvaraRadera
  3. P.S. Hoppas roskilde var najs!
    ha det kul pa cyckelsemestern. Du far aterkomma med om den var battre an var Laos cyckel tur :)

    SvaraRadera