torsdag 12 september 2019

Dagboken - Dag 3: 12 september 2007

Dag 3: 12/9-07

Tågsvett, Sweden, öl och en jävla massa tåg.
Ryssland är stort, och jäkligt slitet. Alla hus ser ut som om de kommer att falla ihop, utom kyrkorna, de är färgade och klädda med guld.

Vi börjar långsamt ta kontakt med folk på tåget. Bara en massa svenska! Typ! Vi har pratat med två tjejer från Dalarna, ett par från Holland, två killar från S. dök in i hytten tillsammans med en peruan och en tysk, fulla som få.

Vi äter bröd och godis och dricker varma koppen. På kvällen drack vi en del öl, varav en 2,5 liters-flaska som smakade som sofiero. Blä. Jag sover klart mest men jag antar att jag behöver bli av med en del stress.

Vi har bjudit vår kinesiska konduktör på godis eftersom han inte ville ha öl.
Saknar fortfarande folk, men lite mer klart nu över vilka jag saknar mest är det inte! Eller?

Frågorna blir fler men jag har en del tid att lösa dem på! Dags att sova nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar