torsdag 31 december 2009

Tagluff genom europa

Halla halla. rapporterar in fran rotterdam. Tankte pa mitt crew igar nar jag och veera satt och vrakte i oss en bucket pa kamrat kyckling =) vi har varit i kopenhamn, hamburg, bryssel och nu rotterdam.

Hittills har allt gatt jattesmidigt, jag blev lite paff av alla regler som galler for interrailkort men nar vi val komm ivag sa fungerade allt perfekt. vi har kommit med alla tag vi velat och bara varit md om smarre forseningar.

I kopenhamn besokte vi christiania och stroget och chillade pa kaffeer och promenerade runt.

i hamburg at vi biodynamisk wok och glogg, tyskarna har fortfarande julstammning overallt.

nar vi bytte tag i frankfurt passade jag aven pa att tugga i mig en bratwurst, man kan ju inte lamna tyskland utan att smakat nationalratten :)

i bryssel strosade vi mest runt, kollade bokhandlar och konstmuseer, och saklart smakade vi de belgiska bakverken.

ikvall ska vi pa en stor utomhusfest i centrala rotterdam for att ringa in det nya aret, och imorn bar det av mot amsterdam for att mota upp med Inkeri och Kimmo, finska slakten :p

hoppas ni alla far ett fantastiskt nyar vart ni an befinner er!

Malte

3 kommentarer:

  1. Låter fedt! Hade totalt glömt bort att ni skulle ut och luffa och blev stört avis på en gång :D
    Hälsa alla och ha det riktigt bra!

    Får önska alla ett gott nytt år och får ensam (nä jag är inte bitter) försöka reppa crewet i Stockholm ;)

    Puss // Johan

    SvaraRadera
  2. Mmmm, mat resa!!!!!
    Hoppas allt ar grymt i europa.

    Johan var inte ledsen du ar med oss i tankarna och alltsa pa tva resmal samtidigt...

    Puss

    Daniel

    SvaraRadera
  3. Gott Nytt År Veera och Malte!

    SvaraRadera