torsdag 30 oktober 2008

Avsnitt 45: "Er kajplats i etern" eller "Tidsmaskin"

Hej alla. Jag har nu rest bakat i tiden, helt utan att boja rumstiden, kontrollera singulariteter eller annat avancerat. Jag lamnade Tonga pa tisdag kvall och kom fram mandag kvall. Med andra ord har jag korsat datumlinjen. Har pa Samoa ar det lava-lava's (mansskjolar), snorkling, och extremt varma tempraturer som galler. Pa Fredag (er lordag) ska jag till den andra on Sava'i dar jag hoppas dyka och snorkla och inte gora nagonting annat.





Tjipp











Bild texter:
Bild 1: Samoansk solnedgang, utsikt fran dar jag bor.
Bild 2: Till hast pa Tonga (barbacka).
Bild 3: Vilse i djungeln, detta var min strand.
Bild 4: Tongansk strand.
Bild 5: Nya Zealand.
Bild 6: Nudibranch (Tonga)
Bild 7: Den har trevallin var faktiskt jattestor (Samoa)
Bild 8: Vrak (Tonga)
Bild 9: Elddans (Tonga)
Bild 10: "Blowholes" (Tonga)























































2 kommentarer:

  1. äntligen lite bilder! ;) nu ser man ju att du lever i alla fall!
    puzz

    SvaraRadera